Forum 66 Road to Hell Strona Gwna
  FAQ  Szukaj  Uytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Zaloguj 

roznie wygladaja.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum 66 Road to Hell Strona Gwna -> Oglnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 2:09, 08 Kwi 2014 Temat postu: roznie wygladaja.

ale wyjeżdzając są wolne, mogą robic co im sie podoba i tym samym pokazują swoje oblicze....
[link widoczny dla zalogowanych]
ale tak jest sama widziałam na stadionie dziesieciolecia L po 30 zł
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

autorko topiku !!>> czy jeśli Polak po kilku spotkaniach mówił Ci, że Cię kocha, chce mieć z Tobą dzieci, jesteś dla niego wszystkim, to uwierzyłabyś mu ????? [link widoczny dla zalogowanych] Bartosz Niedziółka
i higieniczne to ... Byłam ostatnio w salonie opi mania w stadionie cracovi. Advertisement czy tam warto iść? Jej mąż Michał Dąbrówka gra na perkusji w zespole Adama sztaby, aktualnie gra w Tańcu z gwiazdami. [link widoczny dla zalogowanych]
Ważę 66 kg a chciałabym 59-60. cześć dziewczyny! Joy Kitikonti - Dirty Summer A nic nie dojadałam........ jestem nowa na tym watku. I powiem Wam z doświadczenia, obserwacji znajomych którzy mają aparat, że znacznie lepszy jest sposob drugi. ja 2 tygodnie temu kupiłem zaraz po zajęciach gumową gruszkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] zbadanie-popytu-na-spa-o-profilu-leczenia-bezsennosci.html
[link widoczny dla zalogowanych]
* no i duzo ich jeszcze....az nie wiem co pisać i w jakiej kolejności...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zenku a u Ciebie jak tam się sprawy mają? [link widoczny dla zalogowanych] WItam!
niechcialam was dobijac ale ja tez ide z torbami i wlasnie przez nie chyba go zostawie (pomimo tego ze go kocham) ... to ja pisalam ze jestes zacofany. Worek kupiłam na allegro taki na 2 litry i nie musze przerywać, aby dolać. Groszek..Tobie tez naleza sie gratulacje! [link widoczny dla zalogowanych]
Jabłczyńską????????? Włosy rosną mi dość szybko więc pomyślałam, że jak zaczne stosować te farby do 28 myć to za jakiś rok może zejde w końcy z czarnych. Stan palów mialam taki jak Ty, identycznie to wygladalo, latem wyglady one ldniej poniewaz wiecej nosilam sandalki ale zima byla tragedia:/ Nie wspomne juz o braku mozliwosci zalozenia wysokich butow:/ Myślę że słoneczna ciepła pogoda będzie moim sprzymieżeńcem w lekkiej diecie. Podobno jabłka wpływają na obniżenie poziomu cholesterolu. MOJA MAMA 42/43 I OBIE MUSIMY SIĘ MOCNO NAPOCIĆ ŻEBY COŚ KUPIĆ. Nie obwiniaj sie za nic, racjolnajnie i spokojnie oceniaj sytuacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem tutaj 2 lata i to sa dla mnie stracone lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poczułam tak przenikliwie kłujący ucisk w okolicy karku i sztywność jego, że aż z bólu pot mi się po tyłku polał...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla Twojej informacji, ja na ten temat natrafilam wczoraj, zaciekawil mnie, wiec czytalam od podstaw, od poczatku, wszystkie rady, wskazowki, a takze relacje dziewczyn glodujących. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrwiam przyszłe mamy
Modelki lub modela. jak osttanio mialam głodowke to w 3 dniu jzu nei moglam patrzec na kaweani na fajki a teraz 5 dzien pale pije kawe i czuje sie pelna ale jak już pisałam : do----> oczy_blue Jak boicie się że się będzie paprać przez niemożność mycia zębów, kupcie sobie CORSODYL, mi pani chirurg zaleciła jedną nakrętkę płynu na szklankę wody i płukać tak kilka razy dziennie. [link widoczny dla zalogowanych]
madzia81 Może po prostu jeszcze wszystko się nie unormowało. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt na mój adres. ja jestem obok milano,a tam podobno pelno polaków.jasne ze chce robic na godziny,w końcu polką jestem,a my prace w krwi mamy.prawda?trzeba zarabiac bo jedna pensja to malo,mieszkanie drogie... pocieszam sie tym, ze zachorowalam przez ciazą , ale boję się że taki wnik swiadczy o wysokiej infekcji w tej chwili i skąd taki wysoki wynik IgG 9272???.proszę o interpretację, do gina idę za tydzień, strasznie się martwię jak tamta dziewczyna ma jakies wonty to iwesz jej problme..;/;p pozdtroo:* U nas jest akurat koncert Big Cyc. widzę ze nie tylko u mnie atrakcje z dziećmi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Naprawde warto.Jest super i do wlosow naturalnych i farbowanych.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak wypije piwo.. Nie wolno się poddawać!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

CZEKAMY NA INNE OPINIE [link widoczny dla zalogowanych] A oto moje typy :
To co meni denerwuje to ejst to że po pewnym czasi ezaczyna skrzypieć i trzeba go oliwić a to strasznie brudna robota. Do neurologa jestem zapisana na 20 lipca dopiero. padam do lozka ciezka jak kloda, tak zmeczona ze oczy same mi sie zamykaja i nawet sie nie obracam w lozku bo zbyt wymeczona jestem ale sen nie nadchodzi... 3. Chce stworzyc wielka baze wiadomości na temat odchudzania produktów wspomagaczy jedzenia cwiczenia itd… sama jednak tego nie stworze… [link widoczny dla zalogowanych]
a jeszcze inne - same się reklamują Wybierz sie do gabinetu Zdrowe Nogi -założą ci tamponadę a już samo to dużo daje. ceny sa naprawde o wiele przyjazniejsze, po drugie: super że troszkę wyluzowałaś !!!! Czemu mamy sobie odmawiac tej przyjemności aż na kilka dni?? Z niecierpliwoscia czekam kiedy uruchomisz kompa! Czytałam dużo wiem że 65% tętno max najlepszy rezultat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 2:10, 08 Kwi 2014 Temat postu: A ja mam pytanko do siostry księdza Ullluśśś, czy Twój

Jola czy robilas juz kiedys taka pelna kuracje 6 tygodniowa z tej ksiazeczki?
[link widoczny dla zalogowanych]
co mam zrobić z tym mięsem ? Staniki w tym rozmiarze owszem, kosztują ok.
ja poszłam do kosmetyczki aby założyła mi klamre.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do 4 miesięcy leczenia jakie zasugerował lekarz -to racja.U mnie sprawa przedłużyła się do roku bo zrosła mi się niespodziewanie kość za szybko w trakcie wydłużania- po prostu jestem tym przypadkiem na milion u którego odsuwanie jednej kości od drugiej 1mm dziennie to było za mało i kość chwyciła za wcześnie więc czekało mnie dodatkowe jej łamanie aby zakończyć leczenie.Ale nie martw sie to sie naprawdę nie zdarza powszechnie.Więc w zasadzie u mnie sie przedłużyło trochę leczenie , ale gdyby nie pojawiły się komplikacje to de facto trwało by to ok 4-5 miesięcy + rehabilitacja juz bez aparatu na usprawnienie nogi. [link widoczny dla zalogowanych] Ja kiedyś na kolonii widziałem kolezanke jak się pieściła pod prysznicem miała 18 lat.Co za widok a widziałem dużo nagich dziewczyn wtedy bo miałem dobre miejsce do podglądania.Nikomu o tym co widziałem nie mówiłem nawet kolegom którzy nie wiedzieli że można spokojnie podgladywać
mi ziola juz nie pomagaja ostatnio wzielam 3 proszki zolowe o nazwie exstra spassmina ale nie pomoglo,wrecz przeciwny skutek tak jak by mnie pobudzilo to jeszcze bardziej.ja to juz nie mam sily ,chyba sie wykoncze.......nie spie a musze rano wstawac.bralam tez melatonina 5 mg najmocniejsza ale to tez po 5 bo jedna na mnie nie dzialala i to mi pomoglo przez jakies 2 czy 3 noce a potem znowu nic. POMOCY!!! Trzeba tylko dobrze tą pracę zorganizować i odpowiednio rozdzielić zadania, no i współpracowników, którzy te zmiany poprą. Co do anty to cie zaskoczę,nie stosuje,nie stosowałam ,nie jestem wredna z tego powodu bo to raczej charakter niz brak hormonow , dbam o zdrowie a ty przekonasz sie o tym wkrotce jak da ci znac watróbka i inne narzady.Poczekamy ......zobaczymy. Waże 60 kg przy wzroście 165 cm w ciągu ostatniego półrocza przytyłam 6 kg a wszystko przez to że siedziałam za granicą gdzie posiłki jadłam o stałych porach i ze względu na klimat miałam nie pohamowany apetyt!! [link widoczny dla zalogowanych]
a ja z uwagi na to że to jest mój 4dzień zjadłam dziś 2banany i wypiłam szkanke mleka 0,0% mieszkancow) i tutaj jest coraz wiecej polakow - slychac ich na ulicach, w sklepach, w pociagu. rozumiem Cie doskonale moja droga, problemy przy zakupie ubrań, bielizny, już nie wspomnę o kostiumie kąpielowym. lista jest dluga. do zaś chodzic nie moge mecze sie strasznie... A przy tym ceny są naprawdę niewysokie jak na Kraków polecam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedynie w 60 ml śmietanki 30 i łyżce majonezu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po prostu bede musial sie kilka tyg przemeczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

20.Kim z zawodu są Twoi rodzice? [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem czy mnie pamiętasz, ale ja Ciebie tak Pamiętam że jak ja do Was dołączyłam to Ty chyba wracałaś do pracy i wiecznie byłaś w rozjazdach Mówisz że przeżywasz pierwszą miłość córci...
że od jutra.. W zeszłym roku kupiłam taki (ponad 500 zł) w praktikerze i niestety już po 4 miesiącach pękła śruba w pedale niestety nie było mozliwości naprawy uszkodzenia (ponieważ jak sie dowiedziałam cześci zamiennych do takich sprzetów nieznanych firm - przede wszystkim made in china itp - nie produkuje sie !!! Fajna bajka kto normalny robi lewatywe codziennie. Regine tak do 2 szklanek salaty i szklanke brokul zobacz sobie na faze wprowadzajaca co mozna a co nie Aha i jak warzywka to koniecznie w jednym posilku z jakims tluszczem.Uwazaj na pomidory bo maja calkiem sporo wegli . [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam cię serdecznie Byłam tam obciąć grzywkę i musze powiedzieć, że pierwszy raz nie musiałam poprawiać po fryzjerze! Witam z Opola a tak nie jestem. Zapachu i kwasu. u mnie było ok byłam u kolesia, który mówił co robi, co bada, dlaczego etc. Powiedz Magdalena, a odwróci się 50 dziewczyn, w szkole to samo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wracając do farbowania...
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie każda kobieta wraca do normy po porodzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja kiedyś na kolonii widziałem kolezanke jak się pieściła pod prysznicem miała 18 lat.Co za widok a widziałem dużo nagich dziewczyn wtedy bo miałem dobre miejsce do podglądania.Nikomu o tym co widziałem nie mówiłem nawet kolegom którzy nie wiedzieli że można spokojnie podgladywać [link widoczny dla zalogowanych] Model med zamkniety?
Każdy z poziomów robisz przez 10 dni, są 3 poziomy. Mam nadzieje ze dobrze robie te cwiczenia. TO JEST PROBLEM NIE POWIEM>>>!!! Brązowe blond czarne. Od miesiąca na noc robię sobie taki okład- grubo smaruję szyje maścią i zawijam żeby nie wetrzeć jej w pościel. [link widoczny dla zalogowanych]
3 dni, podczas których nie schudłam to dni, kiedy wartość białek była zbliżona do tłuszczy. pomóżcie już 2 razy miałem ściągany paznokiec i nie chce miec już 3 raz, bo znów mi wrasta i mam zbiór ropny i nie wiem jak temu zapobiec czy moczenie w gorącej wodzie pomaga lub inne metody leczenia? - Zielono-czerwona pytalas czy mozna bez papryki - ja mysle ze mozna ale zastrzegam ze to moje zdanie. Dzieki dziewczyny . I nie niszcz ich prostowaniem, suszeniem etc. co do dzwigania po operacji to tydzien po zabiegu wzielam malego na rece ma 2 latka i 15 kg . Jak bedziesz gotowa to zaczniesz chudnac bez zadnych dodatkowych motywacji dla siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Foremniak to nie ta liga
[link widoczny dla zalogowanych]
wlosy pieknie lsnilly i wcale nie sa zniszczone
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie w domu czasem pojawiają się właśnie takie duże, czarne, no przerażające.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiktoria - imię jak imię. [link widoczny dla zalogowanych] 6) malzenstwo moze byc uniewaznione gdy oswiadczeni o wstapieniu w zwiazek malzenski zostalo zlozone z wada oswiadczenia
nie przytyłam a wręcz zrzuciłam pare kilo bo zaczęłam intensywnie niedawno ćwiczyć ja mogłam pic next day wszystko dodda , mandaryna , hehehehheh Nie dać się tak! z dziewczyn robila ten zabieg tylko pod katem estetycznym nie leczniczym? [link widoczny dla zalogowanych]
dlaczego wodecki ... chyba sie dziewczynie cos pokrecilo Hooked On a Feeling (Ugachaka) hahaha!!!!!!!!! Moim zdaniem żelowe są lepsze, jednak przed zrobieniem takich należy pamiętać o prawidłowym zadbaniu o skórę rąk i płytki paznokcia, aby po usunięciu żelowych nasze wyglądały w miare dobrze. który dawał rady przy ścięciu moich włosów. Aktualnie nosi aparat na nodze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 2:12, 08 Kwi 2014 Temat postu: to pisz

Ja jak mam ochotę na browarka to po prostu go piję i już.
[link widoczny dla zalogowanych]
Też się broniłam rękami i nogami przed lekarzem a to był największy błąd - trzeba iśc z tym do lekarza!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja dzis robie 34 (matko nie moge uwierzyc ze tak szybko minelo!!!) i juz tylko kilka przede mna. [link widoczny dla zalogowanych] Zobaczymy jak nakecimy ja na walki czy to cos da!
[link widoczny dla zalogowanych] z-na-bicepsie.html Serdecznie pozdrawiam Wszystkie Dolnoślązaczki ja wiekowo Laoię się 2x30 lat, więc życzę Wam wielu radosnych dni. jest fajna kostka do ustabilizowania już wcześniej wyciągniętego paznokcia i do cieńszych paznokci napewno efekt jest fajny,jeśli są bardzo zwinięte i grube przerośnięte jest to niemożliwe bez użycia klamer vho na przykład. Po roku na diecie niskotluszczowej spadek masy 18%, o umiarkowanej ilosci tluszczu 12% i na atkinsie 13%. to stara raszpla [link widoczny dla zalogowanych]
To Pani go wybrała!Zabieg został wykonany w czerwcu 2006 roku, gdy jeszcze nie pracowałem w Model Med. Laura ja tez z reguly na tym najmniejszym obciążeniu, jako że nie chce dodatkowo rozbudowywac mięśni nóg, to stwierdzam że będę sobie biegać po tzw \prostym\ i tez mam swoje efekty. Jesli chcesz sie szybciej dowiedziec to zrob badanie krwi beta hcg, ono jest bardziej wiarygodne ale i z tym poczekaj jeszcze kilka dni.a czemu zastrzelic jedni chca miec dzieci inni nie ja tam to szanuje życze powodzenia i zeby poszlo po Twojej mysli Witam wszystkich!!! już nie będę, pozdrawiam w kreske ci czy to jest toooooooooo, pytasz, czy to jest to u mnie się sprawdziło, ale zaobserwuj, czy ten ból jest inny niż przez @, jeśli tak, to to jest to!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czuje ze powinnam cos zjesc ale niestety nie dam rady nie istniej zadna potrawa ktora mnie w tej chwili skusi
[link widoczny dla zalogowanych]
mimi ,niestety cierpie na to bezsennosc ,lek przed bezsennoscia jest tak silny ze nie umiem nad nim zapanowac łykam mase leków i nic jestem strasznie wyczerpana wybieram sie na hipnoze moze pomorze położyłam żel budujący i na to 1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oto moja rada [link widoczny dla zalogowanych] a zależy mi naprawdę na sporych ustach.
Mam pytanko mam kolczyka od 5 dni i mam lekko czerwone koło kuleczek kolczyka mam z titana . To ja := ] uzaleznia.NIE BYCIE z kims a zdobywanie!!! Lekarze mówią że to tylko w gazetach brzmi ładnie, że komuś wydłużono nogę, że na tym, ile człowiek cierpi, gazety się nie skupiają. ktory dzien jestes na glodowce i czy nic nir przekasilas i nie pilas kawki ? [link widoczny dla zalogowanych]
to mogą byc kłykciny konczyste Cena tez duzo lepsza wiec jestem zadowolona I czuję już swoje mięśnie, które powoli zaczynaja budzić się do życia mrozu- miliony monet Dziewczyno czy Ty wiesz ze nadmiar witam jest szkodliwy?? Cześć mam pytanie ,czy któraś z was wie coś na temat pracy jako hostessa w dyskotekach i klubach ? czy jeśli jestem gotowa pocierpieć w imię sprawy, mogę zacząć głodówkę choćby od jutra?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

@s__89 o mezoterapii i fotoodmładzaniu możesz sobie przeczytać na stroniewww.mojealergie.pl Ja po zapoznaniu się z tematem wybrałambym mezoterapie- mniej inwazyjna.
[link widoczny dla zalogowanych]
ALE I ZDROWIEM. ktoś wczesniej je zadał juz, ale ja je stawiam jeszcze raz Jak sie ma okres to wtedy operacja bedzie przełozona?.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

022 810 97 69 0500 843 767 [link widoczny dla zalogowanych] Gratujuję ci tych 3 kilogramów, ja też uważam , że tak dokońca ładnie nie pójdzie , bo wychodzi na to że w jeden dzień chudnę 1 kilogram, to zo przez cały miesiąc tyle ile trwa kuracja miałabym schudnąć 30 kilo.
Jak potrafisz pracowac to cie przyjma jak nie to papierkiem możesz sobie tylek wytrzeć. Ja normalnie ide na NFZ. Przychodź na otwarte zebrania AA. Teraz mam lat 26, ost raz u ginekologa byłam wtedy.. Dodam tylko ze obaj sie golimy i higiena nasza zwlaszcza okolice intymne jest b.dobra - wiec nie mam mowy aby cos cuchnelo. [link widoczny dla zalogowanych]
a bym nie polecała prostowania włosoów kręconych na stałe, lepiej wyprostować sobie od czasu do czasu Włosów kręconych nam zazdroszczą, bo proste mają wszyscy, dlatego moim zdaniem lepiej pozostać przy swoich naturalnych. bo ani on ani ja nie wierzymy w zwiazki na odleglosc (za duzo przykladow wsrod znajomych ze to niemozliwe) Generalnie jem w miarę normalnie choć zdrowo i małokalorycznie, ale w piątek zawsze robię sobie dzień oczyszczenia. Przepraszam za pomyłkę-Chciałam napisać 'masz przeciwciała', a nie 'trzeciwciałą'... But 24st 7lb Michael ran into problems as soon as he got on the plane. ale nie kibicuje nawet nie ogladam..(a jak tanczy moglam przeciez widziec gdzie indziej-do czepialskich) a ty na odstawieniu jestes tez bez wspomagaczy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

soul central - strings of life
[link widoczny dla zalogowanych]
jakby się tu ładnie wyrazić niemodnie czarny oczywiście też się nie nadaje. Mam 45 lat jestem praworęczny ale statyczną siłę zawsze miałem większą w lewej ręce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje zycie tez nie nalezy do godnych podziwu. [link widoczny dla zalogowanych] poznański wynalazek
gdyby ktos nam dal jeszcze jedna szanse i obudzily bysmy sie bez blizn potrafiły bysmy w zyciu osiagnac cos wiecej inaczej sie patrzy na swiat po wypadku dostrzega sie rzeczy ktorych zwykly smiertelnik nie widzi!!!! nie mam wagi, wiec nie moge kontrolowac wagi. wawawa-> Ty mieszkasz w Paryzu?Jesli tak to jak Ci się podoba? Pozatym czasami chcemy wyglądać tak jak zrobic się nie da. Pan Mirosław Klarić Wyjechał około roku temu do rodziny do Australii więc zapomnijcie o nim Salon fryzjerski SANDRA na stawowej nie był jego!!! [link widoczny dla zalogowanych]
W lecie leze plackiem na plazy,a w zimie smigam na nartach. Zaleca się również picie wysokozmineralizowanej wody (np. please!!! ...ale to duzo duzo jeszcze czasu minie ......... na to co określasz dzikim miesem, pomaga \pigmentum castellani\. Rano na wadze było 102,8!!!!!!! Kapalabym sie w ziolach typu pokrzywa, szalwia, nagietek, skrzyp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum 66 Road to Hell Strona Gwna -> Oglnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin